Video sadržaj Bolovi u mišićima i zglobovima

Vježbe za regeneraciju mišića poslije tjelesne aktivnosti

Pogledaj video

Vježbe za regeneraciju dobar su način, da riješite problem s kojim se susreću i profesionalni sportaši.

Po svoj vam se prilici već dogodilo da ste se probudili s bolovima u mišićima nakon što ste isprobali novu vježbu ili ste izvodili jednu od vježbi koju niste izvodili već duže vrijeme.

Vježbe za regeneraciju pomažu u slučaju bolova u mišićima

Bolovi u mišićima nastanu zbog mikroskopski malih puknuća između mišićnih vlakana, a pojavljuju se s vremenskom odgodom. Bitno je da počnete vježbati postupno i ne odmah s punim intenzitetom, jer tako će se tijelo naviknuti na nove aktivnosti. Postupno povećavajte trajanje i intenzitet vježbanja.

Povremeni bolovi su normalni jer se pojave kao posljedica promijenjenog načina vježbanja, bilo da se radi o preintenzivnoj ili predugoj vježbi, prebrzom početku ili prevelikom broju ponavljanja. Bol-pečenje u mišićima tijekom vježbanja je znak da bi bilo dobro smanjiti intenzitet ako želite izbjeći ozljedu, a nastaviti možete nakon kraćeg odmora.

Svejedno je bitno znati da se bolovi ne smiju pojaviti tijekom svakog vježbanja. Ako tijekom izvođenja vježbanja osjetite iznenadne bolove tada ih po svoj prilici izvodite pogrešno. I jako snažni neizdržljivi bolovi nisu uobičajeni – ako traju duže vrijeme potražite liječničku pomoć.

Trening, vježbe za regeneraciju ili oboje?

Bolove si možete olakšati na različite načine. Na mišiće nedvojbeno će pozitivno utjecati masaža i hlađenje bilo hladnim gelovima, oblogama ili samo hladnim tušem. Možete si pomoći i s pravilnom prehranom – uzimajte hranu s visokim udjelom vitamina C i antioksidanta (voće i povrće) te bjelančevine koje su od ključnog značenja za regeneraciju mišića poslije vježbanja.

Najlakši način da iz mišića uklonite mliječnu kiselinu je lagano vježbanje (na primjer hodanje, trčanje, vožnja bicikla ili plivanje), a vrlo je važno da se na kraju i istegnete. Ako poslije vježbanja tijelo ohladite s vježbama istezanja, možete izbjeći naknadne bolove u mišićima. U videu vam nudimo vježbe prikladne za regeneraciju mišića poslije tjelesne aktivnosti. Probudite svoje tijelo i provjerite što smo pripremili za vas!

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Video sadržaj

Artritis koljena – vježbe za olakšavanje bolova

Bolovi u koljenu
Savjet

Artroza ili istrošenost koljena

Bolovi u koljenu
Video sadržaj

Vježbe za stopala i ruke

Reumatoidni artritis i artroza
Video sadržaj

Vježbe za istezanje i jačanje vrata

Bolovi u vratu i ramenima