Video sadržaj Bolovi u vratu i ramenima

Vježbe za pokretljivost

Pogledaj video

Ako vaši vratni mišići nisu pokretljivi, postoji veća vjerojatnost za bol u vratu.

Bol u vratu česta je ponajprije kod osoba koje duže vrijeme provedu u prisilnom položaju jer su posljedica nepravilnog opterećenja vratne kralješnice: na primjer nepravilnog držanja ili položaja sjedenja, nepravilni položaji u radu ili druge aktivnosti koje zahtijevaju stalnu mišićnu napetost.

Vratni mišići i olakšavanje bolova

Akutnu (iznenadnu) bol u vratu koja je kratkotrajna možemo brzo izliječiti, a drukčija je situacija kada se radi o kroničnoj, odnosno dugotrajnoj boli. Među glavne uzroke bolova u vratu ubrajamo poteškoće s mišićima, različite ozljede, artritis i eventualne druge poteškoće s kralješnicom.

U današnje je vrijeme poteškoća najčešće akutna, a pojavljuje se poslije svakodnevnih aktivnosti – na primjer nepravilnom položaju spavanja ili dugotrajnoj vožnji automobila, a na nju negativno utječe i stres. Često ne možemo utvrditi uzrok jer se bol najčešće pojavi ujutro. U slučaju akutne boli stanje se poboljša i u slučaju da poteškoću ne liječimo posebno.

Pazite na pokrete

Za sprječavanje, odnosno olakšavanje bolova u vratu bitno je da pazimo na pokrete naše kralješnice. Tijekom svakodnevnih poslova pa i tijekom odmora moramo pokušavati održavati njezin ravni položaj, a to je ponajprije bitno ako je vaš posao sjedeće prirode ili vaš posao uključuje sjedenje za računalom. Pokušajte izbjeći iznenadne pokrete i nagle okretanje glave.

Ako se zajedno s bolovima u vratu pojave i žmarci, oslabljena snaga u rukama, oštra bol koja se spušta u ruku, glavobolja ili se bol iznenada pogorša,  vrijeme je da posjetite liječnika.

Dugotrajne bolove u vratu možete spriječiti i izbjeći ih s redovitim vježbanjem. Tako ćete dobiti na pokretljivosti i snazi u vratu, ozljede i bolovi bit će manje vjerojatni, a vaši bolovi olakšani. Provjerite koje vježbe za pokretljivost vrata smo pripremili za vas i isprobajte ih!

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Savjet

9 učinkovitih savjeta za putovanje: spriječite bolove

Bolovi u koljenu
Vježba

Bolovi u vratu i potiljku: vježbe koje možete izvoditi na bilo kojem mjestu

Bolovi u vratu i ramenima
Savjet

Zaštita koljena od ozljeda tijekom treninga

Bolovi u koljenu
Vježba

Vježbe za leđa koje ti mogu štetiti u slučaju bolova

Bolovi u ledjima i križima