Video sadržaj Bolovi u ledjima i križima

Uklanja bolove: vježbe istezanja za križa

Pogledaj video

Vježbe za križa koriste svima koji pate od bolova u križima ili bolova u donjem dijelu leđa.

Naime, bolovi u križima sve češće se pojavljuju i kod mlađih i nisu više samo poteškoće starijih osoba. Postoji više razloga i jako često smo za bolove krivi mi sami.

Nepravilno držanje i neodgovarajući položaj na radnom mjestu

Jedan od najčešćih krivaca za bolove u križima je nepravilno držanje. Zbog današnjeg načina života većinu dana provodimo u sjedećem položaju. Ako to vrijeme provodimo pogrbljeni i ako ne sjedimo pravilno, bolovi u križima pojavljuju se jako brzo. Isto vrijedi i kada sjedimo ili ako se pomičemo. Obratite pozornost na to da je vaša kralježnica uvijek uspravna. Na početku će možda biti teško iako će se dugoročno neizbježno isplatiti!

Bolovi u križima često su rezultat nepravilnih položaja na radnom mjestu. Uz nepravilno sjedenje moguće su poteškoće i kod prenošenja težih tereta.

Dobra vijest je da takve bolove u križima možemo učinkovito olakšati i ukloniti na prilično lagan način. Zanima li vas kako?

Rješenje za bolove su vježbe za križa

Tako je! Iako izgleda da je u slučaju pojave bolova u križima najbolje mirovati i pričekati da bolovi prestanu, bolove zapravo najučinkovitije možete olakšati vježbanjem. Naime, tjelovježbom možemo  ojačati mišiće i zglobove zbog čega će kralježnica i križa biti otporniji na ozljede.

U tom slučaju, najprimjerenije vježbe za križa su one s kojima možete rastegnuti mišiće. Naime, vježbe istezanja  su one koje možete najlakše izvoditi dok osjećate bolove, uz to omogućuju i najbrže olakšanje bolova.

Redovitim izvođenjem vježbi istezanja za križa, bolove ne samo da možete olakšati nego i u potpunosti ukloniti i spriječiti njihovo ponavljanje. Savjetujemo vam da vježbe istezanja kombinirate i s vježbama za jačanje i fleksibilnost križa jer tako postižete pozitivne rezultate. Ako tijekom vježbi osjetite jake bolove ili ako se vaše stanje u dužem vremenskom razdoblju ne poboljša, preporučujemo vam savjetovanje s liječnikom.

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Vježba

Najbolje i najgore vježbe za leđne mišiće

Bolovi u ledjima i križima
Video sadržaj

Vježbe za istezanje i jačanje vrata

Bolovi u vratu i ramenima
Savjet

Artritis i prehrana – što mogu jesti?

Reumatoidni artritis i artroza
Savjet

4 mita: bolovi u mišićima nogu poslije vježbanja

Bolovi u mišićima i zglobovima