Vježba Bolovi u vratu i ramenima

Jutarnji bolovi u vratu: 5 vježbi s kojima jih možete ublažiti

Zaspali ste u čudnom položaju i muče vas jutarnji bolovi u vratu? Možda ste dan proveli u sagnutom položaju za računalom i tek kasnije osjetili posljedice? Bez obzira na razlog, svi smo već jednom iskusili bolove u vratu.

Jutarnji bolovi u vratu nisu samo iznimno dosadni jer ograničavaju naše kretanje, nego se osim toga mogu proširiti i u glavobolju i bolove u leđima. Za olakšavanje jutarnjih bolova predlažemo ti sljedeće vježbe.

Savjet: kada se probudiš, najprije se istuširaj i tako opusti mišiće. Nakon toga isprobaj nekoliko sljedećih vježbi koje ti predlažemo. Donijet će ti trenutno opuštanje i zadovoljstvo!

Jutarnji bolovi u vratu – kako jih ublažiti?

Bočno istezanje vrata

Kod prve su vježbe aktivni ponajprije bočni mišići vrata.

Sjedni na pod s prekriženim nogama ili na stolicu sa stopalima na podu. Desnu ruko postavi uz desno koljeno, odnosno uz stranu stolice. Lijevu ruku postavi na glavu i polako glavu nagni na lijevu stranu. Nježno pritisni rukom da pojačaš istezanje. Za još jače istezanje uhvati desno koljeno ili naslonjač stolice što će ti pomoći stabilizirati trup i omogućiti ti izolaciju istezanja vrata. Zadrži položaj 30 sekundi na jednoj strani, nakon toga polako podigni glavu u prvobitni položaj i vrat istegni još na drugu stranu.

Rastezanje vrata prema dolje

Ponovo sjedni na pod ili na stolicu. Dlanove postavi na leđnu stranu vrata. Dok sjediš uspravno, vrati i glavu guraj prema dolje, brada neka se pomiče prema prsima. Glavu pogurni dalje od ramena, što će još povećati intenzitet rastezanja. Položaj zadrži 30 sekundi, nakon toga glavu pomakni prema nazad u početni položaj i opusti ruke.

Rastezanje vrata iza leđa

Sljedeću vježbu možeš izvoditi gdjegod i bilo kada. Noge postavi u širinu bokova, ruke neka budu uz tijelo. Postavi ih iza leđa, desnom rukom uhvati lijevo zapešće i cijelu ruku nježno povuci prema dolje. Da bi rastezanje bilo još jače, glavu možeš donekle nagnuti u stranu. Ovaj položaj zadrži 30 sekundi i nakon toga zamijeni stranu.

Rastezanje vrata sa savijanjem leđa

Sljedećom vježbom ne rastežeš samo vrat nego i prsa i ramena.

Najprije sjedni na koljena. Nasloni se prema nazad i dlanove položi na pod, približno 20 do 25 cm od tijela, prste okreni od sebe. Dlanove jako pritisni o pod tako da prsa možeš pogurati prema gore i istovremeno savineš leđa te guraš bokove prema petama. Za jači učinak glavu nagni prema nazad. U položaju ostani 30 sekundi i nakon toga ustani.

Most

Zadnju vježbu sigurno već poznaješ. Što ćeš više podići bokove, to ćeš jače rastegnuti vrat.

Započni u ležećem položaju. Ruke neka budu uz tijelo, a koljena skvrčena sa stopalima na podu. Pete postavi što bliže stražnjici. Dok su stopala i dlanovi na podu, bokove podigni što više. Ruke možeš zadržati u ovom položaju ili ih postaviti ispod zdjelice. Težinu pomakni s jedne strane na drugu da pogurneš lopatice što bliže jednu drugoj. Ostani u ovom položaju 30 sekundi i cijelo vrijeme bokove guraj prema gore. Nakon toga polako se vrati u početni položaj. Na kraju se istegni tako da pogurneš koljena na prsa i obuhvatiš ih.

 

Ako se često susrećeš s bolovima u vratu, provjeri i ostale vježbe i savjete. Redovitim vježbanjem možeš olakšati i spriječiti bolove!

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Savjet

Reuma od A do Ž

Reumatoidni artritis i artroza
Savjet

Bolovi u vratu i ramenima: može li ih zdrava prehrana pomoći spriječiti?

Bolovi u vratu i ramenima
Video sadržaj

Bolovi u vratu i zatiljku – vježbe za jačanje

Bolovi u vratu i ramenima
Savjet

Najčešća trkačka ozljeda – trkačko koljeno

Bolovi u koljenu