Video sadržaj Bolovi u mišićima i zglobovima

Buđenje tijela

Pogledaj video

Nakon što ste isprobali novu vježbu ili ste izvodili jednu od vježbi koju niste izvodili već duže vrijeme, po svoj vam se prilici već dogodilo da ste se probudili s bolovima u mišićima. Bez brige, s ovom se poteškoćom susreću i profesionalni sportaši. Tu su vježbe za buđenje tijela!

Bolovi u mišićima

Bolovi u mišićima nastanu zbog mikroskopski malih puknuća između mišićnih vlakana, a pojavljuju se s vremenskom odgodom. Bitno je da počnete vježbati postupno i ne odmah s punim intenzitetom, jer tako će se tijelo naviknuti na nove aktivnosti. Postupno povećavajte trajanje i intenzitet vježbanja.

Povremeni bolovi su normalni jer se pojave kao posljedica promijenjenog načina vježbanja, bilo da se radi o preintenzivnoj ili predugoj vježbi, prebrzom početku ili prevelikom broju ponavljanja. Bol-pečenje u mišićima tijekom vježbanja je znak da bi bilo dobro smanjiti intenzitet ako želite izbjeći ozljedu, a nastaviti možete nakon kraćeg odmora.

Bolove si možete olakšati na različite načine. Na mišiće nedvojbeno će pozitivno utjecati masaža i hlađenje bilo hladnim gelovima, oblogama ili samo hladnim tušem. Možete si pomoći i s pravilnom prehranom – uzimajte hranu s visokim udjelom vitamina C i antioksidanta (voće i povrće) te bjelančevine koje su od ključnog značenja za regeneraciju mišića poslije vježbanja.

Vježbe za buđenje tijela

Najlakši način da iz mišića uklonite mliječnu kiselinu je lagano vježbanje (na primjer hodanje, trčanje, vožnja bicikla ili plivanje). Vrlo je važno da se na kraju i istegnete. Ako poslije vježbanja tijelo ohladite s vježbama istezanja, možete izbjeći naknadne bolove u mišićima.

U videu vam nudimo vježbe prikladne za regeneraciju mišića poslije tjelesne aktivnosti. Probudite svoje tijelo i provjerite što smo pripremili za vas!

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Video sadržaj

Vježbe za pokretljivost

Bolovi u ledjima i križima
Savjet

[INTERVJU] Svaki dan s artritisom

Reumatoidni artritis i artroza
Vježba

Bolovi u vratu i potiljku: vježbe koje možete izvoditi na bilo kojem mjestu

Bolovi u vratu i ramenima
Savjet

9 učinkovitih savjeta za putovanje: spriječite bolove

Bolovi u koljenu