Video sadržaj Bolovi u ledjima i križima

Vježbe za pokretljivost

Pogledaj video

Vježbe za pokretljivost mogu vam pomoći kada se zbog današnjeg načina života pojave bolovi u križima.

Bolovi u križima sve su češća poteškoća koja se pojavljuje u svim dobnim skupinama i nije više samo posljedica starenja. Bolovi se pojave zbog ozlijeđene, odnosno zahvaćene jedne ili više kralješničkih struktura za koje smo obično sami krivi. Uzroka može biti više, sve od pogrešnog držanja i nepravilnog sjedećeg položaja, pa do prezahtjevnog fizičkog rada, može biti i posljedica istegnutih križa, iskliznuća među-kralješničkih diskova ili drugih promjena kralješničkih struktura.

Provjerite uzrok

Bolove u križima mogu pogoršati mnogi jednostavni svakodnevni poslovi.

Najjače na njih utječu različiti nepravilni položaji tijela i navike kao što su dugotrajno sjedenja ili ležanje, vožnja, ostali dugotrajni i repetitivni pokreti te podizanje težih tereta. Ukoliko se suočavate s bolovima u križima morate biti pozorni na vaša sjedišta i ležajeve jer oni loše utječu na vaša križa ako su preniski, odnosno premekani.

Vježbe za pokretljivost poslje posjete lječnika

Prilikom prve pojave boli bitno je da posjetite liječnika jer on će vam pomoći odrediti uzrok boli i isključiti eventualna opasna oboljenja. A puno toga za olakšavanje bolova možete učiniti i sami. Budite pozorni na to kako sjedite i stojite te kakvo je vaše držanje. Bitno je da brinete o tjelesnoj težini i da se redovito krećete. Kod obavljanja svakodnevnih poslova budite pozorni na dizanje težih tereta, odnosno pokušajte ih izbjeći. U slučaju dugotrajnog sjedenja i kretnji koje se ponavljaju pokušajte redovito izvoditi vježbe istezanja koje će vam pomoći olakšati bolove.

Svakako najgore što možete učiniti u slučaju bolova u križima je to da mirujete. Bol najprije pokušajte olakšati zagrijavanjem ili hlađenjem oboljelog mjesta, a kasnije je bitno da održavate tjelesnu aktivnost jer bolovi postaju jači s dugotrajnim mirovanjem. Pomoći će već i svakodnevne aktivnosti – što prije ćete se opet početi kretati, to ćete si prije moći olakšati bolove. Mi vam u videu nudimo kombinaciju za pokretljivost križa koje će vam nedvojbeno pomoći olakšati vaše poteškoće. Probajte!

Slični
članci

Pogledajte ostale članke koji će vam pomoći da dovršite svoju rutinu i ublažite bol.

Savjet

Faktori rizika za bol u križima

Bolovi u ledjima i križima
Video sadržaj

Vježbe za pokretljivost

Bolovi u vratu i ramenima
Savjet

Olakšavanje bolova u koljenu vožnjom bicikla

Bolovi u koljenu
Savjet

Giht: sve što moraš znati

Reumatoidni artritis i artroza